Generell Informasjon om kjøp av Zinzino Produkter

FORSKJELL PÅ RETAIL- OG PREMIERKUNDE

KJØPSBETINGELSER

ANGRERETT OG MER


ZINZINO KONTAKTINFO:

Kundeservice +47 22 02 04 07 customer.no@zinzino.com    

Hvilke betalingsalternativer har Zinzino?

Vi tilbyr 3 betalingsalternativer:

Papirfaktura (25 kr): Faktura sendes ut per post
Digitalfaktura (5 kr): Fakturaen sendes til din mailadresse
Kortbetaling (0 kr): Beløpet trekkes automatisk fra ditt kredittkortet hver måned.

Vipps* : Betaling gjøres gjennom å logge inn i appen Vipps
Klarna: Eventuelt med utsatt eller delt betaling

* Betalingsalternativene er ikke mulig for abonnementsordre.

SPØRSMÅL OG SVAR:

Hva er forskjellen på en Retailkunde og en Premierkunde?

En Premierkunde er en kunde som har et abonnement hos oss, og som har betalt startpakken på sitt abonnement. Abonnement er for en 6 måneders periode og oppsigelse i denne perioden er vanskelig. Se under her for mer informasjon.

En kunde som ikke er en Premierkunde, men en Retailkunde, har enten ikke betalt sin startpakke enda, eller har kun kjøpt enkeltordre uten abonnement.

Den beste måten å handle fra Zinzino, er ved å bli en premier kunde

Hva får du?

Opptil 60 % rabatt på Premier Kits og abonnementer

Opptil 40 % rabatt på alle andre produkter

Del våre produkter med venner og familie, og du kan opptjene gratis produkter hver måned gjennom vårt Zinzino4free-program. (Hvis venner/familie kjøper 4 produkter med samme verdi/pris som du betaler for ditt produkt, får du ditt produkt gratis)

Hvilken angrerett har jeg som kunde?

Zinzino tilbyr rett til å angre en ordre innen 30 dager uten at du trenger å oppgi noen grunn. For å utøve angreretten må du informere oss (Zinzino) om din beslutning om å trekke deg fra en gitt kontrakt ved en utvetydig erklæring (f.eks. et brev sendt per post eller e-post). Det må tydelig vise at du har ombestemt deg.

MERK! Hvis du er en Premier-kunde på abonnement, kan det være andre regler som gjelder for angreretten din. For mer informasjon om vilkårene, se gjeldende vilkår og betingelser.

Når du ønsker å benytte deg av angreretten: Du er ansvarlig for å holde produktet i god stand. Du kan ikke bruke den, men du kan selvfølgelig undersøke den nøye. Dersom varene er skadet, har Zinzino rett til å kreve erstatning for verdifallet på varen. Hvis varene forsvinner på grunn av din uaktsomhet, mister du angreretten.


Hvordan kan jeg avslutte mitt Zinzino-abonnement?

Det tidligste tidspunktet du kan si opp abonnementet ditt er etter at alle abonnementsfakturaer, i tillegg til startpakken, er betalt.

Avbestillingsgebyr*
Dersom du derimot ønsker å avslutte avtalen uten å ha utført de 6 månedlige betalingene, vil Zinzino belaste deg med et avbestillingsgebyr på 500 NOK per abonnement.

*Hvis du velger dette alternativet, vil ingen refusjon bli foretatt og ingen produkter sendes og abonnementet avsluttes umiddelbart etter at avbestillingsgebyret er betalt.

For å avslutte abonnementet, vennligst kontakt vår kundeservice.

Hvordan får jeg resultatet på min Balance Test og D-vitamin Test?

Svaret på testen finner du på www.zinzinotest.com rundt 20 dager etter at testen ble sendt inn. Her skriver du inn din anonyme test-id som fulgte med i pakken med testen. Dersom du har fylt inn din informasjon med din mailadresse på www.zinzinotest.com i forbindelse med at du tok testen, vil du få en mail når testen er ferdig analysert. Det ligger veldig mye god informasjon på www.zinzinotest.com.

Når leveres den andre testen i mitt Zinzino-abonnement?

Din andre test vil sendes ut til deg etter ca. 120 dager, sammen med din tredje og fjerde abonnementsordre.

For mer nøyaktig informasjon om tidspunktet for din leveranse, ta gjerne kontakt med oss per telefon: 22 02 04 07 eller mail: customer.no@zinzino.com med ditt kundenummer.

Hva kan jeg gjøre på min konto?

Når du har gjort en bestilling vil du motta e-post med en velkomtsmelding hvor du finner ditt kundenummer. Du bruker dette nummeret ved senere bestillinger. Du vil også motta en ordrebekreftelse.

  • På min konto kan du som Zinzino-kunde:
  • Se og endre på dine personopplysninger
  • Endre ditt passord
  • Endre din adresse
  • Se på dine ordrer
  • Betale din ordre
  • Se på dine fakturaer
  • Spore dine leveranser
  • Se din abonnementsinformasjon
  • Bytte smak på ditt abonnement
  • Legge til flere produkter til ditt abonnement
  • Bytte eller oppdatere din betalingsmetode
  • Registrere ny kunde
  • Få din Zinzino4free rapport

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Main Menu